Tröttlördag

Gick upp vid 7 idag för att fixa mig lite och sen kom Agnete och hämtade mig och vi åkte och hämtade Andrea och det bar av till Skövde. Vi var på Grevagården och kollade hingstpremiering, nordisar, mest därför att kolla på Josefin och Peters hästar. Väldigt roligt, lite segt emellanåt men ändå kul, men tråkigt väder. Regn först o sen bara mulet och rått, blev inga superbra kort, men förhoppningsvis något.

Sov hela vägen hem så är helt slut nu. Skulle för en gång skull kolla på Tv när jag kom hem, för jag kollar aldrig aldrig på tv men så sitter pappa vid den där nere och pontus vid sin. Och vi har bara 2 kort, så min tv kan ja bara kolla 1,2,4 och 6:an. Inte så kick-ass..... Pontus är ju fetaste nörden och borde kunna dela med sig lite, han kollar ju jämt annars.... -.-

Jaja, ska vell nörda lite här istället, orkar inte göra något alls. :)

HERRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0