Äntligen

är matte c slut! Hade det äckliga nationella provet, gick väl sådär, hoppas starkt på att jag blev godkänd, men man kan ju aldrig veta. Och om jag har gjort rätt har jag säkert gjort tusen miljoner slarvfel, så typiskt mig -.- Men men, nu äre över, eller vi kanske har ngn mer lektion menmen!

Nu ska ja plugga, wihhoooo! or not. Men om jag gör svenskan nu så blire gött på torsdag. Då har ja först eng, sen biologi, o då har vi vår studie, så behöver inte göra så mke, sen äre svenska o då behöver ja inte gå dit! På eftermiddagen äre ridning = ledig då med! Alltså slutar ja 11, eller egentligen typ halv tio. GÖTT MOS!

Så nu ska ja ta o sätta fart, kanske skriver senare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0