Bra dag!!!!!

God morgon, eller ja, kväll kan jag börja detta inlägg med! Vaknade precis. Var skittrött efter att vi hade ätit, så tänkte lägga mig i typ en halvtimme, o sen när klockan ringde var ja dum o tryckte på snoooze. Men kan inte komma på att den ringde igen, och har en svag aning om att papa försökt väcka mig, men nu vaknade ja, o råkade sova 2 timmar istället! Sovproffs!

Anyway, idag var jag i stallet!!!!! Första gången sedan olyckan, alltså 4 veckor och 1 dag :o Sjukt hur tiden gått så fort! Brinne tyckte i alla fall att mina kryckor var läskiga så han kollade skrämt på mig när jag kom hoppande. Fick i alla fall en puss, men jag var väldigt läskig! Anyway, Andrea longerade honom, först hade hon tänkt ha tömkörningsgjorden på honom, men han har blivit för smal för den så det fick bli sadeln.

 

Ååh jävlar säger ja bara! Han har nog aldrig bockat så sjukligt mycket ever, ja lovar! Helt galen! I flera omgångar liksom! Men han var jättefin i slutet i alla fall, lillgrisen. Känner hur det pirrar i ridsugenheten, men ändå inte med tanke på katapulten i den rumpan. Men blir nog bra sedan med nya sadeln, som kommer imorgon :D

Sen satt vi inne hos Roger o Maggan o fikade, o när pappa kom så stack Andrea in till sig, så pappa fick också lite fika. Så var nog borta i ungefär 3,5 timme :D Så efter att ja ätit när ja kom hem så gick ja som sagt och la mig. Men nöjd över dagen, den var awesome :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0