Dålig bloggare

Är vad jag är, men har liksom inte varit hemma så mke :)

Igår kom Petra o hämtade mig efter 1 så åkte vi upp till stallet. Hon provred Savanne och det såg bra ut. Tror att de kan passa bra ihop, bara hon lär känna honom lite :)
Sen hem o mysa i soffan en stund, sen kom Petra igen och hjälpte mig att duscha. Runt 7 åkte vi hem till Lennie och Mona (farbror + fru) och åt middag, eftersom Monas mamma Aina hade sin begravning igår. Rip!

Idag tog ja en sovmorgon till kvart över nio o sen drog jag mig upp ur sängen. Sen runt 1 åkte jag upp till stallet igen och kollade när Emma provred Brinne. Han skötte sig jättebra verkligen, så hon travade och allting. Idag var det faktiskt 6 veckor sedan någon satt på honom, exakt också. Så det blir nog bra att mina älsklingar kan få komma igång och ridas igen :)

bebis <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0