Fotografi & vårfest!

Jag kan lova er att jag absolut inte haft tid att blogga, även fast jag velat. Anyway...

Igår hade jag och Marrie våran första fotodag, så då hade vi fyra kunder, och det var precis så vi hann med det på en eftermiddag. Elin, Madde och Hanna fotades nere på fältet när de red barbacka och porträtt, såååå fina (y) Bea fotades i padocken, har inte hunnit kolla så mycket på dem, men någon blev säkert bra :D

Idag har jag varit bajssjuk, jättejättejätteförkyld, hosta, halsont o dumma utslag i hela fucking ansiktet o på armarna. Eftersom det var vårfest idag vare jättegod mat o chokladpudding o glass till efterätt, och JAG KÄNDE INGEN SMAK! Inte det minsta. Fyfan...

 

Vårfesten var faktiskt väldigt bra, och jag lyckades hålla mig uppe, men nu mår jag betydligt sämre än innan. På med lite smink som döljde det mesta av utslagen, försöka sminka sig så pigg som möjligt, lite fräsha kläder och ett leende på läpparna så vare ingen som märkte hur dåligt jag egentligen mådde! Hahaha lätt att luras ;)

Men måste bara säga att Sonja sköng såååå jäkla fint asså, wow!

 

Jaja, strax kommer Elin och ska kolla på lite bilder, sedan ska ja kolla Vampire Diarys o försöka sova bort sjukisdommisen! Hade bäst <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0