Fred-ddag!

Hum wierd överskrift? Kan tolkas på många olika sätt, såsom Fred dag (fred på jorden dag), Freds dag, ngn som stammar eller bara en ful jävla särskrivning.
Jaja, ska sluta tjata om min inte så väldiga careface överskrift. Idag har jag fixat klart med Millas paket, eller strax äre klart. För den lilla skruttan fyllde 1 år igår, och idag ska hon ha ett kalas :') Ett STORT kalas, med ungefär 50 pers. Betyder maaaaassa paket åt Millus!! Jag vill också ha 50 gäster när ja fyller år :o

Så ska chilla lite nu, sen fixa mig och försöka komma i något lite mer snyggt än skabbiga mjukisbyxor, som är det enda jag haft på mig de senaste 5 veckorna! Mjukisbyxdagen (som var i måndags) varje dag vare här!

Vill bara säga att jag saknar mina älskade vänner så himla mke! Anna är iväg och mönstrar och jag hoppas verkligen att det går bra för henne! Ni andra är utspridda lite här och var i vårat avlånga land! Önskar att jag var i Arboga just nu hos min älskade Findus! Då skulle vi vara på kick-ass praktik i Glanshammar, och rida o lära oss massa, bo hemma hos henne, ta hand om sötishästarna Bon och Max och bara hade gött! Det är så det skulle varit nu egentligen, det är så jag vill ha det! :c

Men nu ska jag sluta vara crybaby, för jag är glad idag :D Och längtar tills mamma o Petra kommer hem från Öret, förhoppningsvis har de köpt ngt skojj till mig hihihihi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0