Girl-tv-night

Jag är typ klar med hemtentan, eller har en punkt kvar som mamma ska hjälpa mig med. Är också typ klar med mikrobiologin, eller har bara några bilder kvar på powerpointen sen äre klartt! Så nöjd över mig själv är jag. Förutom att ja inte gjorde engelska, menmen, hinner nog göra den imorgon på förmiddagen :D

Nu ska ja käka lite maaat o sen blire tv tittar kväll!! YÄS, tisdagar är helt klart bästa dagen! (Förutom torsdagar, enbart eftersom det är Vampire Diarys, inge annat)

Så nu ska ja tare lugnt! Och stänga av min stackars dator som är ledsen tror ja! Hade bäst, bloggar mer imorn!

 

Bara så ni vet är det synd om mig, jag ska till sjukgymnasten halv åtta imorn, alltså måste ja gå upp ungefär en timme tidigare än ja brukar, blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0