Halva andra dagen

Fin överskrift, vet!

Idag har det gått bra. Jag har typ bara hoppat, inte åkt i min tuffa stol nästan något.
Det har alla andra gjort!
Kul att man roar någon i alla fall ^^

Jaja, Ulf är dum, jag får inte bo med Findus! Så jag ska tydligen bo på Karms, perfect för mig som är bajsmörkrädd! Eller inte!
Men det blir nog bra, kanske får hota honom att ja ska slå honom eller något. Undra om han ändrar sig då? Hmm tveksamt!

Jaja, nu ska jag göra min dagliga träning (x4/dag), ååh jobbigt. Och försöka komma på ett dumt namn till mitt och Marries foto projekt. Det ända vi kommit på är SvenHenrik-foto.
Alltså Svensson o Henriksson. Men känns inte som det bästa.
De tror att det ska komma en gubbe o fota så kommer två tjejer. Näe inte okej!

Och så är det sjukligt fult också! Men det var det bästa som vi kommit på.

Men vi måste komma på nu, det ska registreras idag. Fast vi har ju inte fått godkännt egentligen. MEn det ordnar sig nog hoppas jag.

 

Det ända jobbiga med att vara tillbaka på skolan är att jag känner att jag tigger så mycket hjälp av alla, och märker också att de flesta inte tycker det är så roligt att hjälpa. Visst i skolan gåre bra, men på fritiden behöver jag minst lika mycket hjälp. Men vill heller inte fråga någon, för känner på mig att de inte vill. Vill inte direkt vara till besvär för någon. Får se hur jag löser problemet med duschande idag, vet inte riktigt om jagt vågar själv, ifall det händer något. Skulle iaf vara skönt att ha någon på rummet iaf!

Men man märker i alla fall vilka som är de närmaste vännerna, som verkligen ställer upp. För hallå, det har gått en och en halv dag, o endel har redan tröttnat. KUL! Får anställa en personlig assistent eller ngt.

 

Näe, nu äre träningstajm, hade bäst!

 


Kommentarer
Postat av: Findus

jag finns alltid här för dig beccus:D du får fråga och tjata hur mkt du vill! puuuss<3

2010-05-18 @ 22:02:26
URL: http://alittlepieceoffindus.blogg.se/
Postat av: becca

Det vet jag att du gör :) tack för att du finns <3<3

2010-05-18 @ 22:31:01
URL: http://beeccuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0