Härligt!

Varit hos sjukgymnasten nu på morgonen, var väääldigt jobbigt att kliva upp dock. Jag ahde faktiskt gjort framsteg, o vi tönjde väldigt i knät så jag fick ner foten helt när ja gick. Äntligen börjar det gå framåt.
Alltså har min hälsena dragit ihop sig så jag bara kan "gå" på tå på vänsterbenet, och knät har heller inte kunnat sträckas ut, så från början fick jag inte ner foten alls.

Har iaf skickat in alla historiauppgifter nu, härligt!! Så min fina lista börjar bli mindre nu :P

Mikrobiologi - frågor
Mikrobioligi- smittskydd

Historia- förhistoria

Historia-Egypten

Historia-utvecklingsfaser

Fysik A -labbrapport x2
Fysik A- sluutprov

Fysik B - kap 8 + frågor

Matte C - träna inför nationella
Djursjukvård- prov

Kemi A - prov kap 10

Kemi A - kap 11 + uppg.

Svenska B - dödstratten

Svenska B - medeltida samhället
Svenska B - Teknisk uppfinning

Engelska B -uppgifter

Samhällskunskap A - hemtenta

Biologi breddning - prov

Biologi breddning - rapport

 

Så såhär roligt kommer ja ha den här sista månaden. Toppen på glassen vore väl en hel bunt med läxor också.

Eller att någon underbar lärare får för sig att sätta in något dumt prov eller större läxförhör nu... -.- Så typiskt om det skulle hända. Men jaja, går man natur så gör man. Men eftersom jag klarat av alla de överstrykna punkterna på listan nu på 2 veckor, o då har jag heller inte varit den absolut effektivaste, så känns det liiite ljust. Om man har tur kanske man kan få vänta lite med de kurser som fortsätter i höst :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0