Jippidippidippidoppido jippidipppidupi YÄY-YÄY

Eller ngt sånt där gick en sång som ja älskade när ja var liten. Har dock ingen aning om längre vem som sjöng den, och låtskrivaren hade nog slut på text-ideer?!? Vad tror ni? Har heller ingen aning om varför jag ens har den på huvudet, när hörde ja den senast? 1999?

Anyway, tänkte bara skriva att jag inte har tagit en enda tablett sedan igår morse, snart två dygn. Och det gör inte ont. Inte alls! Helt amazing! Och jag är happy!
Imorgon ska jag på min första sjukgymnastik, är lite pirrig för vad de kommer att säga om min snea höft, hoppas ja får en snäll en! Och sedan ska ja hoppa bort till mamma och hälsa på min söta lilla kanin och mina underbara kissekatter, gud så jag har saknat dem! Men har inte vågat hoppa så långt när jag tagit de starka tabletterna, har varit helt borta i huvudet med dem, jätteyr verkligen. Så får hoppas att inteondheten håller i sig, så ja slipper ta några sånna :D

Jag har sagt det förut, och säger det igen! ME ♥ WIPEOUT ♥ ME ♥ BALLAR AV STÅL!!!

Godnatt, nu ska ja sova!


Kommentarer
Postat av: Petra

Javisst ska kolla lite ;) är sugen på en själv men vill nog inte skaffa en pga tid och allergin såklart... ;( jag hoppas verkligen att bilen inte regnar in längre... ska kolla lite imorgon annars blir det dyrt ;S såhär är det med bilar förstår du, alltid är det nått ;) hehe! Puss gumman!

2010-05-02 @ 23:11:15
URL: http://peetran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0