Jules <3

Hon är bara så skön! O älskar tisdagar, älskar girls tv night!
Jag o Jessica satt o hade det gött o kollade på bästaste programmen ever! :D

Anyway, duschat o grejjer idag, lite kårngligare att duscha i dusch o inte badkar, men det gick :) Och fick hjälp av mina rumpnissar också ^^

Har föresten glömt att berätta att jag har gått lite grann. Några stapplande steg igår och några idag. Går som en blockhalt häst typ. Men det gör inge ont, så antar att jag är läkt. Men det är konstigt. Knät vill bara vika sig :s
Konstigt, det är som om man är bäbis igen o ska ta sina första steg. Men det är ju super, för då kommer jag bli bra ännu snabbare :D:D För a vill bli frisk nu, jag vill också vara med o spela paint ball dagen innan sommarlovet!
Det ända possitiva med att ja inte kan vara med är att jag kommer vara fri från extremt fula blåmärken på avslutningen (y) (Till skillnad från förra året HAHA)

Nej nu ska ja sluta tjata, fyfan, skriver så himla långa inlägg hela tiden :o Får fan bättra mig :)

God natt!


Kommentarer
Postat av: Petra

skönt och läsa att du staplar dig framåt:D

va rädd om dig, puss!

2010-05-18 @ 23:23:50
URL: http://peetran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0