Lillerud!

Helt underbart att vara tillbaka! WIHO :D

Igår åkte vi runt 12, så hoppade vi in på coop på Bergvik först o sen blev det Ikea. Käkade lunch där o strosade runt, så klockan helt plötsligt blev fyra. Blev att skyngda till skolan, lämpa över alla saker som jag haft hemma i mitt nya rum med egen toa o dusch (y)

Sen till mitt gamla rum o packa ur alla saker, mycket följde med hem, men endel följde även med till nya rummet. Så Petra och jag packade upp (jag pekade o vek kläder, Petra organisera) upp alla saker och mamma och Malin städade ur det gamla rummet.

Anyway sen när de åkt hem så kom Findus, o sen kom Elin, Karin o Madde! Gud så jag saknat er!! Sen senare kom även Ko-Anna :D Blev mycket prat, o Sonja kom också, eller ja, hon bor ju i samma hus så det är inte så konstigt. Men men, roligt i alla fall!

Nu har jag nyss ätit frukost, men jag börjar inte förens 10 så det är awesome :D Men vi ska fucking politiker dag, så vi ska "mingla" runt bland massa politiker hela dagen i ridhuset, o sen ha mingellunch o sen mingla lite till. Hhihihhih va kul. Nä nu ljög ja!

Får se hur det går :P

Nu ska jag göra sjukgymnastik, HERRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0