Milla bus!

Vaknade vid halv sju idag, eller ja, vaknade typ 100 miljoner gånger innan det, men då kunde jag i alla fall inte somna om. Så låg och kollade på vakna med the voice som kickar as! Till ungefär någon gång efter 8, då mamma-och Milla kom. Så käkade frukost med lilla sötskruttungen som käkade kex. Hon är bara för söt :D

Har gjort hela mitt träningsprogram idag, lite stolt över mig själv. Kan också nästan sträcka ut benet helt, lite svårare dock att vika ihop det, det känns som om hela knät ska spricka upp för att det stramar så, uch! Men ska jobba på så det visar resultat på måndag!

Nu ska jag vara duktig och plugga!! :D


Kommentarer
Postat av: Mallan

Lilla pluttan, Milla:) du är så duktig Becca. Du kommer klara det här galant ska du se:)

2010-05-04 @ 19:08:11
URL: http://troddedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0