Onsdag

äre idag, igen! Gudamej vad det går fort! Klippte mig i alla fall igår, toppade mina slitna toppar och fixade luggen, nöjd blev jag. Klippte upp rätt mke också!

Vaknade med pain i knäet, är förmodligen överansträngd för att ja tränade för mke igår. Hum bajs!

Pluggade massa idag också, och sen kom Petra, så blev en massa prat :D

När pappa kom hem frågade han om jag ville med till affären, alltså hoppa dit, o ja tänkte testa. Dit gick bra, men hemåt gick segare. Men när det var typ 3 hus kvar fick ja fetaste yrseln jag haft i hela mitt liv, lock för öronen, mådde illa som fan o hela världen snurrade. Jag stod lutad mot ett staket och kände hur knäna började svikta när pappa sprang o hämtade bilen. Fick åka de sista metrarna haha!

Armarna känns som kebab nu, blev lite väl mycket tyvärr! Nu hoppas ja på att min mage ska bli glad igen så jag kan äta lite chokladpudding ^w^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0