Otaggad!

Är vad jag är nu, speciellt eftersom jag vet så väl att jag måste plugga! Ska skriva en dum hemtentamen i samhällskunskap om ett parti. Jag valde miljöpartiet, vet inte helt varför, men eftersom jag verkligen tycker politik är såååå ointressant så känner jag inte att jag behöver lägga ner mig så mycket. Så det fick bli miljöis, lite också för att jag faktiskt är intresserad av miljö!

Men grejjen är den att jag aldrig skrivit en hemtentamen, hur gör man? Hur ska man bygga upp den? Vi har fått ett fint papper där det står vissa punkter som ska vara med, men sen då? Och hur djupt ska man gå in på de olika punkterna? Jag skulle lätt kunna få ihop en roman om det där förbaskade partiet. Men kul roman att läsa liksom...

Nej vafan, hjälp mig nu då! Hade tänkt och planerat att denna dumma sak ska bli klar idag, får se hur det går. Men inte en massa slappande idag, idag SKA det pluggas! Om jag har tid ska jag göra klart den dumma äckliga engelskan o sen mitt tal i mikrobiologi!

(kommer sluta med att ja kollar på värdelös Tv, fast nu kom ja på en sak, det är girls night idag, alltså Ugly Betty - Desperate Housewifes - Cougar Town. Inte värdelöst!) Nej vafan, nu ska ja ta ur fingarna ut röven o få något gjort! Behöver lite sturktur på mitt liv, annars kommer allt bli som en kebabsås, och visst äre gott, men inte särskillt bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0