Party party

Fysikprovet igår gick röv. Hade typ bara pluggat på kap 4 o nästan inget på kap 5, o så äre inte en ända fråga på kap 4 ?!? Så kunde inte en ända uppg x) SÄMST!

Anyway, efter skolan så käkade ja o Mattias littä o sen kom Findus o hjälpte mig att duscha, packa o plocka undan lite! Fixa sig o sen kom Xuan o Hanna o hämtade oss. Vi hämtade upp Elin o begav oss till Bergvik. Samma sak igen, halkade med dum krycka på sån där järnsak som är precis utanför ingången, smärta i benet! Hittade en tuff rullstol som ja fick åka på så vi kunde ta oss fram lite fortare :D

Jag och Findus hittade en jättegullig tubkjol, men fanns bara en xs så hon var världens sötaste så ja fick köpa den :D Men du får låna den när du vill gullet <3
Till Fija hittade vi en awesome blå adidas-strand bag! Så hon kommer kicka loss! Tror att hon uppskattade den också :)

Efter mycket om och men så kom vi till Bjutjärn, o det var roligt :) En typ chillfest. rätt gött när man har brutet ben :) Vid typ halv ett eller något så åkte ja o Isak hem, då var jag lagomt trött o somnade jävligt gött :D

Världens gulligaste människa måste i alla fall vara Findus! Du är bara så awesome <3

 


Kommentarer
Postat av: Findus

fina becca du är för bra för att vara sann!<3

2010-05-22 @ 20:18:39
URL: http://alittlepieceoffindus.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du jag tror klockan va halv två när vi åkte^^ :P

2010-05-22 @ 22:18:38
URL: http://isaktankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0