Sjukhusgymnastik & djurmys

Idag var jag på min första sjukgymnastik o fick en jättetrevlig ung tjej, Karin hette hon. Hon var verkligen jätteduktig, så fick en massa bra övningar att göra hemma. Så ska dit om en vecka igen, och då trodde hon att jag skulle vara mycket bättre! Ska främst träna på att töja ut hälsenan så jag kan ha foten helt nere i marken när ja hoppar (den har dragit ihop sig så kan bara "gå" på tå), sedan böja och sträcka ut knäleden och träna musklerna precis över knät. Sedan fick jag en massa andra som ja helst ska göra varje dag!

Nu på eftermiddagen hoppade jag bort till mamma och hälsade först på min lilla skruttkanin. Hon har blivit tjockis, undra hur mycket mat hon äter hihihi :) Sedan släppte mamma ut Gosan som sprang skrikande fram till mig och gosade sönder. Sedan när jag gick in i huset och satte mig i soffan hoppade hon direkt upp i famnen och gosade som bara den. Min söta lilla prinsessa, har saknat henne. Men på ett sätt känns det som om ja var där typ för 3 dagar sedan. Gosade även med Rasmus och sedan käkade ja lite mellanmål.
Hem och duscha, och då tog vi av tejpen, så såg alla sår förutom det stora för första gången, och visst var det äckligt, men svimmade i alla fall inte.

Nu ska jag måla naglarna blåååååa o sen käka mat! Imorgon kommer min underbara frisör hem hit och klipper mig, ska bli skönt att bli av med de fula topparna. Den där skrubben som jag fick i håret innan operationen har verkligen förstört det :c Men jag ska allt få ordning på mitt hår igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0