SOL

äre ute, är supermegavarmt! göttttt!!

Idag har ja chillat/solat med mami o börjat packa mina stuffs inför imorn!

Igår var en jobbig dag, var så sjukt otaggad till allt. Men anyway så åkte ja & Mimmi upp till stallet. Först red Emma på Brinne, han var bockig i början men sedan skötte han sig fint. Fast rätt spänd och så märktes det att han inte hade någon lust att vara på banan, då börjar han sega som en korv o då kommer han på bus!
Sedan kom lilla Elin som fick rida på Savanne. Blev lycklig av att se att han skötte sig så bra, han var jättelugn och snäll. Tror han kände att det var en mindre som red :) Men hon red honom jättebra, speciellt med tanke på att benet var lika långa som sadeln hihi!

När Elin ridit klart fick Alicia testa att rida. Gud vad duktig hon var, var det kanske andra gången hon red på en häst? Hon travade och allting, och hade jättebra sitts! Så roligt att se :D

Nu jävlar ska jag bli bra i mitt ben, ska träna som fan, för 7-8 augusti ska ja & Brinnis på welsh rixs, som var de första planerna vi hade! Ska bli kul att få honom bedömd :D

Nej nu ska ja sluta tjata om hästar, det har jag ju en annan blogg till, nu ska jag räkna matte med farfar som kommer strax, för hade tänkt att inte försöka kugga på nationella i matte c.

SE YAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0