Sorry!

Men jag har faktiskt en andledning till att jag inte bloggat, o det är att internet inte vill vara på min dator, så sitter för tillfället på mammas, som internet funkar super på (?)

Jaja, igår var det tänkt att jag skulle på Bio på Sex and the city, men struntade i det o hade en hemma mys dag o inte gjorde ett skit, tror det var bra för mig för mår sååå mycket bättre idag :D Kanske borde lära mig något av det, är du sjuk så tar du det lugnt, men nääj!

Har precis duschat, tagit det lugnt hela förmiddagen, gjorde en scrap till mamma i morsdagspresent med kissemissarna på o så fick hon en god frukost, snäll jag är hihihi ;)

Så nu ska jag skriva klart min hemtentamen i Samhällskunskap och fixa mig lite grann o sen så kommer Malin, Milla och Petra och grillar :D

Just nu ligger Rasmus typ på mig o myser, inte varje dag han är så närgången. Men någon som är helt överlycklig av att jag är hemma och SOVER hemma är Gosan, hon har varit som en svans på mig hela helgen, legat i knät när ja suttit i soffan, sovit hos mig hela nätterna (hon sover aldrig i samma säng annars, utan så fort man slutar gosa så går hon och lägger sig på golvet) och varit helt galet gosig. Min snuttegumma ^^ <3

Nej nu ska jag ta o sätta igång, HERRA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0