Strömavbrott

Igår valde jag att vara ledig = ligga o steka på baksidan o läsa fysik! Anyway, sen började det regna tyvärr runt halv fyra, så då drog vi o käkade. När vi satt i matsalen så började det åska som faen, o när jag kommit tillbaka till elevhemmet o tänkte städa lite så slog åskan ner o strömmen gick. Det vara alltså super mörkt överallt. Så det blev att spela lite kort med resten av Spetters gänget!

Sedan försökte ja plugga, satt i vardagsrummet med dörren öppen för att få ljus. Ja, Marrie o Mattias åkte in till Bergvik o köpte kulglass o satt o flummade som fan, mum! Sedan när ja kom tillbaka blev det att plugga igen så länge som det gick innan det blev för mörkt. Vid 9 var strömmen räknad att komma tillbaka, men när ja gick o la mig vid halv 11 så vare fortfarande mörkt. Det stod på tavlan i matsalen att den kom halv 12. Härligt. Så har inte gjort min eng läxa o inte till hundra på provet, hade ju tänkt plugga halva natten -.-

Det dumma igår var när ja skulle hoppa till mitt rum efter att vi varit i stan, så tänkte ja inte på att mina kryckor var blöta. Så ja snubblade till o tog emot mig med det onda benet o vre runt det :c Gjorde ont först, men inte sen, men idag göre ont! Hoppas hoppas hoppas att det inte hände ngt med det nu, då vet jag inte vad jag gör :C

Ikväll äre fest hos Fija, o sen sover Findus hemma hos mig hihihihi :D Ska bli rooooligt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0