18 years old!

FINALY!!!!!!

mmm älskar att 40 pers har komenterat på facebook när klockan är 09.40 på morgonen! Kommer bli sönderspammad today!! :D

Vaknade bajstidigt, förmodligen lite pirrig, o skulle gå upp på toa. Mamma, som hade tänkt ge mig frukost på sängen runt 10, 11 blev förvånad över vad jag gjorde uppe vid 8??
Fick i alla fall öppna paket :)

Fick jättefina ljuslyktor, en klänning, databord som man har i sängen, foundationborste och UGGS :) Plus att jag fick min vinterjacka lite i förskott och att mammi betalar min balklänning hihihih!!!

Så kan inte ritkigt bestämma mig om jag ska ha kjolen eller klänningen ikväll ^^

Anyway, ska nog ner på stan en sväng

PUSSSSA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0