Aj min röv

kan man säga
för såklart har jag redan dragit mig o legat på rygg som en säl mitt på maskinplan
duktigt becca, duktigt
men jag är som sagt inte förvånad
enda, och jag menar verkligen ENDA gången idag jag inte höll i någon

är i alla fall sjukligt trött, bara massa tråk skola hela dagen för att sedan plugga nu, eller jag borde i alla fall. Måste göra samhälls läxan nu i alla fall. Och borde läsa lite om franska revolutionen. och göra lite fysik.
men har liksom ingen ork att göra det
och har inget annat roligare för mig, så egentligen är det ju inget annat som lockar liksom
men bäst att göra det nu när det är ganska så lugnt i skolan
har föresten religionsuppgifter också
känns kanske bäst att börja med dem så ja får igång motivationen lite
snälla döda mig om ja skriver senare att jag inte gjort åtminstånne två av dem, okej!!

jag vill bara sova, är så trött. och det är så mörkt. och kallt! eller så vill jag åka pukla! eller rida. något roligt. men ska göra allt för att hålla mig vaken och plugga i alla fall lite och sen fodra hästarna. och såklart funkade inte vampire diaries igår heller.... måste kolla det idag för imorn kommer liksom ett nytt avsnitt, och jag måste ju se det här före. gudars vilket ilandsproblem känner jag.

jaja, nu ska ja sluuuut o tjööööt, o plugga religon. PUNKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0