blogga vare ja

hmm har liksom glömt bort, för det är inte så att jag gjort så sjukt mycket saker att jag inte hunnit liksom...
Anyway, sitter och väntar på att Anna ska bli klar i stallet så vi kan gå till datasalen och göra den där äckliga samhälls-saken. Som egentligen inte är äcklig, men den blir liksom aldrig av...

Har liksom inget speciellt jag ska göra idag, känns så konstigt, jag vill liksom vara fullproppad med saker. Annars tänker jag bara på hur trött jag är och hur skönt det är att sova. Och kanske bara sova i en halvtimme som resulterar i minst 2 timmar o kokt hjärna.

Mmmm mysigt, näe inte direkt...

 

oj en paus blev det på typ en kvart HAHAHA! trodde jag skrivit klart, men intedå!

 

Nu gickvi, hejraaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0