cause u think ure cooler than me

jag vet att denna blogg suger just nu
men jag har liksom ingen bloggadna så att säga
har massa roliga saker i huvudet, men får inte ut det i skrivande form

sitter i alla fall på karms, vaknade och var pigg idag, skön.....T
men jag hade ingen lust att gå till matsalen, helt själv
vill att xuan ska bli friskis och komma tillbaka nu!

försökte kolla vampire diaries (som jag missade i torsdags eftersom skit-tvn inte funkar), men det är fel på deras jävla server hela tiden, så kan ju inte kolla. SORG!

idag har vi en sån där lagom mysig dag från 8.30 - 16.20, nivet med 5 minuters raster emellan.
K.U.L. eeh njaee vet inte om jag håller med riktigt

kan ju lite stolt berätta att jag fick MVG- på provet vi hade på boken
jag trodde jag skulle svimma, omg
och det slarvade jag liksom på, jättejätte mycket.
Plötsligt händer det, DING!

jag funderar starkt på att våga håret nu när jag är uppe så tidigt, ja, så får det bli, kick-ass!

XXXXXXXXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0