Chemistry vare jaooo

S: Vad ska vi göra idag på kemin?
Chrilleboii (kemi-lärare): Vi ska mysa!
S: Sånt där vuxenmys?
Chrilleboii: Nej, det gör vi bara mellan rasterna
S: så du menar att du och Gunnar brukar ha vuxenmys?
Chrilleboii: Jag och Gunnar har inte kommit till det stadiet... än
Jag: ÄN?!?

Chrilleboii: HEHÄHÄHÄHÄHÄH!!

Markus (gympa-läraren) kommer in i klassrummet

Jag: Brukar du och Markus ha sånt där vuxenmys då Christoffer?

Chrilleboii: Nej vi har heller inte kommit till det stadiet. Men vi brukar mysa... Skjuta lerduvor och grilla körv och såntdär mys....!


några sekunder senare

Markus: När har du lunch idag Christoffer?

Chrilleboii: Kvart över!

Markus: Det låter bra, då käkar vi då!

Chrilleboii: Jaa då ska vi allt mysa!!


HEEEEEELT NORMAL, JAG LOVAR!


Kommentarer
Postat av: jonna

hahahahahah! faaaan va jag saknar nv-laget!

2010-11-24 @ 12:49:13
URL: http://jonnacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0