nej men tja!

mm dålig på att blogga, javet!

imorse, hör och häpna, cyklade jag till stallet.
trodde ja skulle dö, sjukt jobbigt
fick i alla fall sjuts hem av snälla roger, tack o tack

sen kom fijus o vi sminkade oss more crazy than usual o åkte iväg o fota lite
sen hämtade vi upp denise o fotade lite mer
får se om det blev några bra bilder, hoppas det i alla fall

tog sönder mina nya tights
de var dåliga
det var inte ja som var dålig
faktiskt, its true

jag saknar saknar saknar alla undebara på irland. take me back.
orkar inte vänta tills sommaren, nej verkligen inte. vill dit nu.
dot

nu ska ja städa lite i badrummet eftersom det är glittttTTTTer överallt
sen ska jag till Malin :D

PUSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0