oj då

kom på att det var väääldigt länge sedan jag bloggade. Men jag har liksom inget roligt att skriva om, så tror inte att ni saknar det.

Kan i alla fall säga att Oskar var sååååååå sjukligt kungligt bäst i fredags! Började nästan gråta, så bäst är han!!
Helgen i E-tuna hos Isak var rolig!

Har också köpt mig en superskön halsduk, en ny gosig flanellskjorta och nya gråa jeans (y)

Igår hjälpte jag Pelle att fota till en lärobok o körning som han skriver tillsammans med bla körningsläraren på Flyinge. Var lite nervös med tanke på att bilderna ska vara med i en bok, hoppas att de blev bra. Tycker ju inte om att fota i ridhus liksom, men det var ju snöstorm ute!

På fredag ska jag på något sätt försöka lösa det, så ska jag och Findus till Tempel i Karlstad och gå på Daniel Adams Ray! Det är kärlek <3 Och sen blire dubbelkalas för mig, finaly!!! Kanske kanske kan jag köpa mig en mobil också, om jag har tur hihihi!!

Anyway, ska fortsätta med religionen nu i alla fall, jag, Emilie och Sonja ska hålla ett föredrag om islams tre inriktningar, superroligt... NOT!

PUSSSA!

btw, snartsnart ska vi prova ut studentmössor o byxor o grejjer, JIPPPPPEEEEEEYYYYYY!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0