blogging from ireland

hello everyone!

resan igar gick bra, ryan air var faktiskt supersnabba sa vi slapp att vanta allt mycket.
det blev en hubbig resa, pga mega blasigt!
sen blev det laaaang vantan pa flygplatsen i dublin, och sen lyckades vi hitta bussen till Roscrea.
Tva timmars resa sen blev vi hamtade av kossa-mannen har p[ Gurteen College hahah!

anyway, maten ar val sadar, och dumma linda som vagrade ata fick fetaste blodsockerfallet och madde jatteilla o holl pa att svimma, sa hon har sovit ett tag nu, jag har varit ivag o kopt snacks till henne. jaja, hoppas hon mar battre snart for jag har skittrakigt, alla ar ute och spelar ngn blandning mellan fotboll o amerikansk fotboll eller ngt!

vi fick ta det lugnt typ hela dagen o sen fick vi rida.
Red en jattesoeeeet skack som hette Bentley, bestamde lite val mycket over mig, men jag lyckades rida hela passet utan att do, gjorde inte ens ont i benet, och vi galopperade massa!
imorn blir det dubbellektion, huh!

tror nog att ja ska borja blogga pa engelska eftersom det har var valdigt jobbigt! och fult.
men nu ska ja skriva med de basta pa facebook, skype gick inte att ladda ner sa far se hur jag loser det hela!

BYE!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Snygg header!

Ja men det verkar som om ni har det trevligt=)

2010-10-06 @ 23:00:40
URL: http://andreavill.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0