Gubben i lådan

men tja!
jean ljog for oss, i borjade halv atta, inte halv sju
inte gott, vi kom till stallet o var helt ensamma

sen iaf mockade vi, fixade i stallet o sen fixade med alla hinder
skittrakigt
efter lunch madde ja inte sa bra sa gick o la mig
maste ha stallt om klockan i somnen
vaknade vid fem
linda hade inte heller jobbat
sen at vi, vi fick chicken wraps, o de var gott! omg!!

sen akte vi med kim, allan & lorraine till affaren
kopte massa godis
chips
dricka
sprit

yesss!!

en flaska I huvet, legat sövd på akuten.
Varit död I minuter, hela själen var bruten.
Blivit jagad av snuten, varit vilsen på djupet.
Jag har famlat I'mörker, men I dig såg jag ljuset.
Och för dig har jag låtsas, och dolt mina tårar.
Med dig blir jag mindre, som gubben I lådan.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig

karlek <3

Kommentarer
Postat av: Andrea

sa hon half seven... ? haha

2010-10-16 @ 21:17:10
URL: http://andreavill.bloggagratis.se
Postat av: fija

blir tårögd av låten, bästa efter oskar :)

2010-10-16 @ 22:43:18
URL: http://fijus.blogg.se/
Postat av: beccs

Andrea: hos sa faktiskt halv six ^^

2010-10-17 @ 17:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0