Home again

Igår red jag fyra hästar och dampade loss
sen på kvällen blev det sista pubbesöket på the Glue pot med Findus, Vinny
sorgligt att säga hejdå i alla fall
taxi hämtade upp oss halv åtta till Roscrea, sen åkte vi buss till Dublin och käkade donk o väntade på flyget som var lite försenat. Åka och köpa kebab det första vi gjorde, sen åka hem till Arboga, sen kom papi o hämtade mig o nu är jag hemma.
Visst det är skönt att vara hemma, men jag vill så gärna så gärna tillbaka!
Och nu har jag bestämt mig
När jag tagit studenten flyttar jag till Irland och jobbar något år, så får vi se sen vad som händer.
Och jag är så lycklig att jag äntligen vet vad jag vill göra.
Men som sagt, jag vill tillbaka. NU! Vet inte hur jag ska klara typ sju månader :/
Anyway, ska sova nu, imorgon blire frisören o slinga håret, det gillas (y)
PUSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0