Irland 4-28/10

Om lite mindre än en timme är jag och papi påväg till Arboga.
Sen åker jag med fruuugan till Skavsta
Där hoppar vi på flyget
Flyger 3 timmar
Sen vänta på flygplatsen i Dublin i hundra år
Hitta bussen som går till Roscrea
Sen två timmar senare kommer någon och hämtar oss och skjutsar oss till Gurteen
Då är klockan runt 12 Irlänsk tid

jag är nervös

men det kommer bli kick-ass också!

jag och findus på Irland i en månad, guuuudars va underbart <3

men jises vad jag kommer sakna alla, vännerna, mamma&pappa, kissarna, hästarna, att bara vara hemma & dig <3

men jag kommer hem snart, det kommer gå fort!

OCH VI KOMMER KICKA-ASSSSSS!


<333

Kommentarer
Postat av: fija

Jag gillar att du ska åka bort och lära dig massa nytt och få nya erfarenheter, men mest gillar jag din mega snygga header!! Puss på dig min fina vän <3

2010-10-04 @ 18:16:35
URL: http://fijus.blogg.se/
Postat av: becca

hahah naaaw va gullig du ar, puss pa dig med <3

2010-10-05 @ 20:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0