jaoo

datasalarna var stangda igar sa kunde inte blogga

men dagen bestod typ av rida tva hestar, fixa i stallet, duscha, sova lite, fodra hestar o cpfesta med Vinny & James. Slutade i ett schampoo & balsam -krig =mitt rum ar sadar lagomt frasht! Gar iaf inte att sova i den sangen ^^

idag har jag ridit Ben & Coz, me like!
nu efter lunch vet ja inte vad som hander, tror att Vinny ska forsoka rida pa crazy Bella sa det blir spannande !!

har lite smaangest for att aka hem.
klart att jag vill hem, saknar alla sa sjukt mke och ska bli skont att allt ska bli mer som vanligt igen
men vill inte aka harifran, alskar praktiken, alskar irland, o vill inte aka ifran mina nya vanner!
vill inte hem till sno-ackel o frysa ihjal
vill inte vill inte vill inte plugga!

men kanns nog bra sen nar man val ar hemma, hoppas jag!!

TJARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0