rida pa halsen vare ja!

forsta hopplektionen skulle jag ha Pinto, men han hade fatt ont i sidan igen, safort man kom i narheten med handen eller skankeln stonade han hogt o hoppade till. Det ar lite till och fran varje dag, men de tror att han har fatt en spark i hagen, lillepluttgris <3

andra lektionen hade ja alsklings Ben, vi hoppade stutts.
nar debyggde pa det sista o fjarde hindret blev hestarna crazy.
Lucy & Louis (som Linda & Linda red) vagrade som aldrig forr.
Ben hoppade superfint over de tre forsta hindren (det var tva galoppsprang mellan det tredje o sista) och jag kande hur aven han tvekade nar han kom mot det sista, och tankte lagga pa en tvarnit.
jag var dock snabb med skanklarna, kanske lite for snabb, sa han gjorde fetaste hellikopterspranget, och skjot mig ut sadeln. Forst var ja helt saker pa att jag skulle sitta kvar, sen ramla av, och sen sitta kvar. Jag lyckades i alla fall kravla mig upp sa jag satt pa hans hals nar han galoperade runt och gjorde en 180 graders svang. men ja lyckades stanna honom.
ska jag vara arlig vet ja inte hur ja kom fram dit hahaha!
satt som ett smack, sa pa ngt satt hoppade ja av i alla fall
i chock
ja fattade inget
men det vat sjukt kul
och maste sett helt crazy ut
den stooooora hesten ocksa hahahah!
men det ska mycket till att fa av mig!

Ashleen sa att om jag hade haft den "svenska hoppsittsen" som ja hade nar ja kom hade ja ramlat av pa en gang (de rider liiiite different har om man sager sa)
o var hyffsat imponerade av att jag satt kvar mohahaha

hahaha tur att ngn star for underhallningen i alla fall ;)

pa eftermiddagen fixade vi lite infor huntingen pa sondag, sen fanns det inget att gora o ja o findus va sjukt trotta sa vi smog hem till rummet o sov!

blir nog en pubbrunda ikv, nykter, blir sista kvallen med manga idag :( trakigt!

nej nu ska ja gora ngt med mitt liv, TJARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0