Home

sweet home! Bara för att jag inte hade någon lust att åka buss själv väntade ja en timme extra för att åka med Fjusen och Ko-Anna! Roligt vare! Har by the way haft en soft dag, körning på fm o djursjukvård (linda ben i 2 timmar) på em, alltså en redig stalldag, härligt asså!

Det står en damsugare på mitt golv...
Undra om jag ska ta det som en pik att jag ska städa måntro...
Har ju inte varit här hos pappa på typ en månad, inte konstigt att det är skitigt liksom...

Anyway, ska bli käk o prat med Isak ikväll, ska bli mycket trevligt.
Sen vet jag inte vad helgen bjuder på, eftersom mina fina vänner ska rådissa mig och gå på statt och se Björn Rosenström. Hm KUL! Men får väl sitta hemma med Rasmus och Gosan ;)

Plugga ska jag göra i alla fall, så jag inte har så mycket nästa vecka. Och rida, på Joddan! Hihihih!

Näe vafan, borde damsuga nu, seriöst! Innan pappa kommer hem. Så kanske han blir glad.

hEra!

Kommentarer
Postat av: Abdullahfredrikke

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2010-12-13 @ 14:44:57
URL: http://abdullahfredrikke.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0