Hostmedicin

i näsan är inte okej!

Förut, innan jag skulle på lektion var ja liiite stressad. Skulle skynda mig att ta min hostmedicin och gjorde typ som när man tar en shot. Satte det i halsen och lite kom upp genom näsan.
FYFAN VA ÄCKLIGT! Började stortjuta (inte för ja var ledsen utan för det var starkt) och gick runt och hulkade. Xuan måste trott att jag var galen som gick runt o tjöt och sprang in och ut från toan hahahahah!

Dont try this at home!

Ska snart åka till Ulf som börjar jobba snart och tigga lite saker, sen blire plugg hela dagen lång! Prov på judendomen imorn, jippey. NOT!

TJA!

Kommentarer
Postat av: Olafoda

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-09-22 @ 08:06:38
URL: http://olafoda.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0