S l i c k a d k a t t !

Vaknade, helt död, och insåg att jag sovit hela natten utan att vakna av host-attack! Mirakelmedicin!
I mörkret gjorde jag en liten fin toffs på mitt huvud, och när jag såg mig i spegeln precis innan jag gick ut såg jag vilken vacker slickad katt-toffs det blev. Och märkligt nog såg det också ut som om mina ögon krymt till dess halva storlek.
Mmmm me like att vara såhär snygg på frukosten, speciellt med mina spindel-pjamasbyxor!

Nu har jag druckit te, och nu ska jag ta min hostmedicin, får se om jag blir helt superöverpigg som doktorn sa att jag skulle bli. Awesome i sånna fall !

Nej nu ska jag typ fräsha till mig liiiite, eller ja, hur fräsh behöver man vara egentligen om man ska till stallet och ha lite körning? Inte alls fräsch i mina ögon ;)

MEN TJARÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0