Sjuk

fortfarande, hmmm nu fåre väl vara nog!

Åt frulle sen gick ja o la mig igen. Var väääldigt skönt eftersom jag inte sovit speciellt mycket på typ 4 nätter nu. hostar ju som en jävla idioto!
Släpade mig upp ur sängen vid lunch, tog en snabbdusch o klädde mig i rätt så snygga kläder för att inte verka alltför skabbig. Sen blev det dubbeltimme i matte, och bra som vi är är vi före i planeringen för denna vecka, OCH vi har även en lektion kvar. Känns som om det här med att läsa Matte C igen var en bra ide i alla fall.

Sen efter skolan stack jag, Xuan och Anna in till Bergvik. Jag hade totalt slut på halstabletter, så testade nya, strepsil, eftersom de andra inte verkar funka. Blev också ett supersött babyrosa nagelack med hem och även ett överlack. Och så var jag en snäll själ och hämtade Hannas glasögon o köpte linsvätska till henne.
Anna hittade lite snyggga kläder och så, men var sjukt dum som inte köpte något av tightsen hon testade som satt SÅ snyggt!

Sen i alla fall gick jag och sov en sväng tills det var dax att jobba på kvällsfikat, hmmm pigg och kry var jag verkligen... nooot!

Nu ska jag i alla fall damsuga rummet, måla naglarna med mitt nya, supersnygga lack och sen soooova!

TJARÅ!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag er en dum esvenskaflika :] (kanske köper dom nästa vecka, blev sjukt sugen på jeanstightsen nu i efterhand ;o)

2010-09-01 @ 22:18:11
Postat av: Anonym

pluttan då,blir du inte bättre,puss från mammi

2010-09-01 @ 22:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0