done, fast näe

sista teorilektionen idag, lite sad faktiskt för vi hade ju jättekul i klassen eller vad man kan kalla det ;)
sen första körlektionen var pappa med i baksätet för att se lite hur körlärare säger och tänker o sådär, tror det var nyttigt :) börjar få kläm på mycket, men ännu är jag inte helt kick-ass!
men det är i alla fall roligt och köra bil, och kan inte vänta tills jag har kortet i handen, jises vilken frihet liksom :)

imorn ska jag äntligen äntligen få sovmorgon och då ska jag sova ut. Är helt slut, det tar på energin och bara tänka bil bil bil hela tin. Jag drömmer faktiskt hela nätterna om att jag kör bil, insane :D

Var i stallet med Klara o Andrea, först gick vi prommenad med grabbarna o sen skrittade ja o Klara på tjejerna :) Sen blev det sibylla, göttt :D

Nu ska jag snart sova för är helt död! :)

PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0