NY KAMERA!

Efter mycker om och men och stooor hjälp av Christine så fick jag inte med mig min Nikon hem utan en casio istället, är mycket nöjd faktiskt :) Plus att jag fick feting-rabatten, credit till dä!!

Idag har i alla fall jag och Christine pluggat teori på körskolan och åkt med när varandra kör, väldigt lärorikt! Sen körde jag hela vägen till Karlstad jättefint, pappa behövde typ inte säga något alls :D Det börjar kännas riktigt bra nu faktiskt :)

Anyway, sitter på skolan nu och käkar nudlar, och det är HELT DÖTT! Plus att ingen svarar på mobilen heller :( Men har endel saker och packa upp så det gör väl egentligen inget :)
Imorgon ska klassen ut med Anders i Arvikaskogarna och ha tjäderspel och sova i tält och sånt där, myyyyys!! :D

Nej nu ska jag käka upp nudlarna, hörs!!

PUSSSS


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0