Påsklov vare ja

Och gud va duktig jag varit på att blogga nu när jag har haft lov och inte har haft något att göra. NOT!

Har i alla fall spenderat lots of lots of time på the körskola, som kickar ass! Asbra både kör-och teori lärare och skjysta klasskompisar som är craaazy, me like! Gosiga bilar har de också ^w^

Sen har jag pluggat massssssssa teori, men fyfan va mycket det är, tror jag dör snart!

Har varit i stallet o ridit på Savanne, Caiprinhia och Mojito, antal gånger är bortglömt. Duktiga Klara hanterar Brinne super från hästryggen! :D

Både jag & Klara har bjudit på tårta för vår fina avramling.

Jag har försökt få tag på min älskade lilla (bara beställda än så länge) digitalkamera, men de stackars killarna på expert verkar vara lite förvirrade vad gäller ankomsten av den. GE MIG DEN NU SAJA! (Drömde btw att jag fick den och att den fick plats i Andreas superlilla partypåse till mobilen, hmmm liten kamera?!?)

Har övningskört med pappa och krigat en hel del, fyfan för att köra med föräldrar (kan nog bara säga förälder eftersom jag inte testat att köra med mamma än)

Varit funktionär och fotograf på helgens påskhoppningar, många fina ekipage, och många ekipage som jag nog inte ens borde nämna... Bilder hittar ni på hemsidan www.collectionphoto.se under Arkiv!!

Varit hos Malin där det var fullt hus, och myst med älskade lilla Milla <3

Solat littä gran

Hälsat på farfar

Och massa mer som jag inte kommer ihåg. Men kan säga såhär att jag inte direkt hunnit blogga eftersom jag knabbt varit hemma, och när jag väl varit hemma så har jag pluggat! Thats it!

Nu ska ja plocka på mitt rum och sen blire stallet, och åka hem till Pelle med Angel. Me like !!

SEEE YA!!
PUSSSS


busfia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0