Silver-ponny & avramling

Brinne var jätteduktig idag, men väldigt spänd o överladdad väl inne på ringen. Slutade med en silvermedalj, fina ponny <3

Sen red ja, Klara & Raja ut. Skulle bli en skritt-tur eftersom Angel tog galopp i traven när vi försökte travar (hon får ont i ryggen då) men då tyckte den galna islandshäst-ryttaren att hon skulle tölta iväg själv...

lket resulterade i att Angel stegra-bockade av Klara o Caiprinhia halvt bockade av mig så ja tappade stigbyglarna o satte av i totaly sken med Angel efter sig. Gick inte o stanna, verkligen inte!! Och Caiprinhia bockade som en reeen jävla galning hela vägen i ler-vällingen. Ett under att jag inte ramlade av...
Och jag kan lova, att jag har aldrig aldrig galopperat så fort i hela mitt liv... Eller ja, det där var inte galopp, utan snabbaste fyrsprånget... Så i slid-stoppet vid hagen vid stallet ramlade även jag av som hållit mig kvar med kung o fosterland, o jag vet att hon råkade sparka mig lite över nästan för ja hamnade helt under henne... Men funderar på om hon sparkade mig på låret också, för fyfaan va ont det gör...

Så ibland undrar man, hur tänker man? Speciellt när man anser efteråt att det inte är ens eget fel... När man är den vuxna, och när Andrea redan innan säger åt henne att HON har ANSVARET så gör man inte så. Och innan Klara han ramla av så ropade jag att hon var tvungen att stanna, för hästarna blev lite crazy... Så dålig stil :(

/Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0