Skolan är bajs!!

Igår jobbade jag och Marielle på Tempel som mingelfotografer, svårt, men lärorikt. Men pinsamma människor, speciellt med tanke på att det var +23...

Just nu hatar jag skolan mest av allt. Kolla vad mysigt
(v 13)
Tisdag: Jag och Hanna ska ha lååång redovisning i ekologi plus att religionen ska vara klar
Onsdag: Fysikprov
(v 14)
Måndag: Matteprov
Onsdag: (citerar enligt gertrud) Stort samhällsprov på MVG-nivå 100 sidor (hon overdrivade liiite för att ingen annan skulle lägga in prov då, men såklart så hjälpte det inte)
Torsdag: Gigantiskt kemipov, mkt VIKTIGT!!!! 101 sidor!!!!(Då var Christoffer tvungen att vara bara liite värre...)

Plus att jag lovar att vi säkert får massa mysiga läxor och annat dret! Plus att jag måste skriva projektrapporten o jobba projekt. JobbigT!!!!

Nu ska jag plugga, på riktigt!

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0