a cup of tea for Half Nut, please

Det regnar ute. Verkligen kräkregnar! Och det har gjort det sedan lunchtid, mysigt.
Och det satt en väldigt blöt o ynklig Polly utanför dörren förut med de största puppy-eyesen ever. Hur kan man säga nej till det liksom? Men ingen hund i lägenheten sålänge Sanna bor här i alla fall!!

Gårdagen, Tullamore Horse Show var super, verkligen! Joe, Heidi och Ursula var med och tävlade, såg massa fina hästar (speciellt körhästar, asså shiiet) och träffade Vinny, superkul! Dagens enda köp blev en plastrång, så jag är nöjd. heehhe!!

Redde i alla fall ut Cindys man idag, som var mer dreadlocks... Var tvungen att klippa bort massa men resten fungerade med pälsglans och kam! Men hade inte tid att rycka den så den är inte den vackraste just nu måste jag dock säga. Men kommer att komma en make-over-bild snart när det är fixat! Longerade henne i alla fall, och jises va mycket överskottsenergi den lille ponnyn har :P Men efter en stund lugnade hon ner sig i alla fall :)

Red också Kilanmonjaro, första gången på 1,5 eller 2 veckor. Och lika cool som vanligt, dock något mer spooky än han brukar vara i ridhuset. Så vi travade över bommar, läskiga bommar. Ibland undrar jag vad som försigår innanför hans väldigt stora, men dock så söta huvud... Jag hade även rätt med att han har handproblem (med tanke på den tränsprotetion som han började med för ett tag sedan). En väldigt för vass tand och även tandbytning, så det får vi ordna upp. Han ska även få en remontnosgrimma för ett tag eftersom achen-grimman trycker precis på en av tänderna som är svullen...

Anyway, imorgon blir det premiärtur på Cindy men först ska jag avnjuta en sovmorgon eftersom jag är ledig woop woop! Och jag hoppas på no rain eftersom jag behöver åka till stan, eller i alla fall Tesco och införskaffa mig nytt shampoo, tacosås och lite annat smått och gott!

Och Isak, jag ska försöka spara och planera in våran England-resa, för det bara måste bli av! Hoppas du gör det samma ;)

Nej nu ska jag nog kolla klart på Rango som jag började kolla på igår, jävligt rolig film asså. Men vi hörs imorgon, PUSSA


snygga tjejer!!! :D


Kommentarer
Postat av: "isak"

jaha jaa försöka kan man ju alltid göra :) hihihi! näe men jag vill verkligen ut o se något annat nu snart, och nya byxor behöver jag. så ja becca jag håller kalendern öppen :)

2011-08-16 @ 16:21:55
URL: http://isaktankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0