åååh dublin <3

Japp har haft en helt galen bra helg i Dublin!

Anlände halv elva, virrade runt för att hitta rätt busshållsplats (de har typ tusen på city centre) och efter massa frågande o hjälp av en trevlig dam så anlände jag till RDS (Dublin horse show) och träffade Andrea o Agnete. Jises va härligt att ses igen, men kändes nästan inte som om vi varit ifrån varandra, ja o Andrea! Coolt!!
Såg i alla fall sjukt fina hästar, halvtaskig shopping, roligt folk o spännande framridningar! Lyckat säger jag bara!!

På kvällen käkades godaste pizzan ever, och sen lite tv-mys på hotellrummet! Sova på golvet i Sams pyttelilla sovsäck var sådär, men vad gör man inte liksom ;)

Sego-morgon igår, gött kött! Sen ner till stan, shopping, äta mat i parken, gå på naturhistoriska museet, och käka godaste fajitasen o chokladtråtan på Hardrock cafe innan ja fick småstressa o ta en taxi och sen 1 h tågresa tillbaka till Tullamore!

Där väntade Sanna som äntligen kommit tillbaka till Irland efter Sverige-semester, härligt:D

Anyway, detta har jag fått med mig från Dublin:
Ridbyxor från Quagga, skitsnygga, skitschysst pris!
3 par ridstrumpor varav ett par blå-gul-randiga på tvären, astuffa
Supersnyggt hoppstpö
Ridvantar
Stickad tröja
Rid-tjock-tröja
4 skärp
Smycke till väskan
o lite andra småsaker!!

Är i alla fall mycket nöjd, lite fattigare haha :D

Så jag ska försöka knåpa ihop en massa kort och göra en presentation av gården, människorna o lite av djuren så ni blir lite mer insatta i mitt liv hehe :D

Hej sålänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0