Blah blah blah

Woop Woop Bloggis, Im back again!!

Okej, 4 minuter senare (jag snackade bara lite med Sanna o Marie mitt i bloggandet, OCH det är svårt att skriva o prata massa samtidigt...!!)

Skorpan var super idag, verkligen. Har inte ridit honom över två veckor, och först hade Sam mig på lina men sedan fick jag rida själv. Runt, svänga, skritta, trava o runt runt i arenan. Han är en superstar, bara går på. Muren som var i ridhuset var lite läskig och så var det också att gå mellan två bommar som låg nära varandra, men han stressar liksom aldrig upp sig, bara kollar lite och sedan traskar vidare!

Cindy var också totaly super idag, och tror Lynda berättade för hela familjen och lite till hur hon tyckte att vi passade perfekt för varandra, lite gulligt faktiskt att hon sa det!

Hoppträning för Henry på Sully idag som var totaly mad. Bara stack för mig liksom, var lite väl övertaggad, vilat en halv vecka, och blåst var tydligen inte att föredra! Men vi fick till några riktigt fina språng i alla fall! Amelie var med också på Rio, riktigt fint ridet!!

Amelie jobbade här för sex år sedan och är här och hälsar på. Hon red även Killy och Rupert idag :)

Fotade även Linda när hon hopade Manni idag, först på gräsbanan och sedan några cross country hinder :) Så följer förmodligen med på eventet på söndag, visst det är sjukt långt vi ska, eftersom vi ska till Arklow någonstans, men vill se Mandelas sista tävling, speciellt när det är Linda som rider :D

Har världens äckligaste huvudvärk så ska ta en snabbdusch nu och lägga mig och läsa! Och imorgon är jag ledig, Woop Woop!!

PUSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0