Do Me Right

Woopps har inte bloggat på två dagar, men har väl inte direkt heller hänt något speciellt, förutom löshoppning med Gerry och Dunlickey igår. Dunlickey var lite stressad först och hoppade fint sen, inte så högt denna gång! Gerry fick hoppa lite längre, men vi ville inte pressa honom så mycket första gången på Annaharvey liksom :)

Och Linda var här idag igen och red lite hästar, så blev en liten promenad med henne innan hon åkte hem och som vanligt a loooots of snack! Har man inte träffats på nästan ett år så har man bara FÖR mycket att prata om liksom :) Men hon kommer på måndag igen woop woop så då ska jag se om vi kan rida tillsammans !!

Så nu tänkte jag klicka hem lite foton, har tagit mig över en vecka och välja ut foton och det är fortfarande för många. Men ändå, vill ha olika så jag kan byta om jag vill :)

Imorgon är det event här, jag ska på fm jobba i stallet som vanligt och em köra fyrhjuling och samla ihop... hmm hur säger man det på svenska... papprena som alla människor som står vid alla fälttävlandshinder kryssar i om de klarade det, vägrade mmm. Jaja, ni förstår hahahah!! Så håller tummarna på sol! Eller okej, vad som helst förutom regn!!

Fyfan va tråkigt inlägg, nu lägger jag ner!!
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Maja

Oh, det brukade jag få göra - samla ihop hinderprotokollen. Så.Fruktansvärt.Tråkigt!



Och stressigt! Beroende på vem som anordnar tävlingen kommer de uppe i sekretariatet vara skirsura o stressade, och hur fort du än åker så är du för långsam!

I senaste 2*-klassen åkte jag 80km/h på de sträckor jag kunde och varje gång jag kom fram sa de "Nu måste du faktiskt börja skynda dig lite!"

Fan va arg jag var efter den dagen X)



Berättade de för dig att Skorpan gick omkull väldigt illa sist vi löshoppade honom?

2011-08-28 @ 19:08:52
URL: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0