Dublin dublin dublin

Japp nu äntligen efter mke krångel har Sam hjälpt mig! Så tar buss till Dublin imorn, försöker krångla mig till horse show o träffar Andrea o Agnete där! Sen horse show hela dagen o sova i Sams sovsäck på deras hotell på natten hahah ;) Sen seightseein i Dublin på söndag o ta tåg hem! Låter fint, hoppas de blir super!!

Ska sattsa på att köpa ridbyxor imorn iaf, inte dyra, bara rätt billiga som ja kan slita sönder här och sen slänga utan dåligt samvete. Och ridvantar, plastrång, ridstrumpor *(jag vet att jag är besatt av att köpa ridstrumpor hahaha) och kanske nån najs ridtröja och så borde jag nog köpa mig en till tävlingsskjorta. Sen kommer jag såklart hitta tusen miljoner andra saker, men ska försöka hålla i pengarna haha :P

Så nu ska ja hänga upp jackan som är i tvätten som ja glömde tvätta förut, packa de sista, borsta tänderna, måla naglarna o sova!

Btw hade ridlektion för Sam på Mandela igen, och efter en stund även Aishling hahha! Intressant måste jag säga :) Och även Maeve försökte vara med på ett hörn, men hon vill bara att jag ska galoppera hela tiden så ;)

När nu skynda på littä, hörs på söndag kväll om jag inte blivit uppäten av små dublin-tomtar!

PUSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0