hej jag gillar o sova bort hela dagen

kanske inte, men gött vare! Och så har jag även filmat mig, bokat mig o bara göttat mig! Men har klivit utanför dörren, när jag hörde Maeve o Sanna utanför. Satte mig på trappen som förövrigt var blöt vilket resulterade i blöt röv! Och såklart var Aaron bara tvungen att komma förbi just när jag såg ut som... nej jag vet inte vad. Inte speciellt snygg i alla fall HAHA!!

Planen var först att cykla in till Tullamore, men kom på att jag egentligen inte har något speciellt ärende så jag skiter i det. Behöver i alla fall tvätta o städa litegrann, men fyfan va tråkigt! Funderar på om jag ska höra med Henry om jag får testa o rida vår fancy-horsie Aussie, eller om jag ska ta med mig min älskade kamera ut på en promenad o fota lite. Hmm inte lätt. Fast på ett sätt är jag också sugen på att bara mysa i sängen, fast det är ju rätt tråkigt. För har ju faktiskt gjort det hela dagen och jag ÄR uttråkad!

Ny bloggdesign vill jag ha också, men har liksom ingen bra insperation. Men har världens bästa sak jag vill ha fotograferat och jag kommer att vara den ena modellen och den supersöta Kilanmanjaro kommer att vara den andra modellen. Så det betyder att jag måste anställa Sanna som fotograf. Och hitta vatten. Och solnedgång. Och träna min barbackabalans! Hahaha nu har jag avslöjat hela iden men vad gör det, inte ens säkert att det kommer att bli av. För tror fan vintern är påväg till den gröna ön, igår hade jag på mig två tjocktröjor (varav en med hög krage o hål för tummarna u know), mössa, tjockare vantar och min tjockare stalljacka. Eller så är det fel på mig, för Aaron o Evelyn är galna som gick runt i t-shirt... (Fast jag lovar, de blåste totalstorm o pissregn till och från)...

Okej, borde i alla fall borsta håret innan jag går utanför dörren, det är ju i alla fall alltid en början!!

PUSSA!

Kommentarer
Postat av: isak

om du gör min header och bakgrund så gör jag din? ;)

2011-08-11 @ 18:51:08
URL: http://isaktankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0