Hej träningsvärk!

Hur i hela världen kan man lyckas få träningsvärk i HELA kroppen efter en hopplektion?!?! Baksida lår, framsida lår, insida lår, rumpa, rygg, axlar o nacke?! Herre jesus, måste ha gjort något annat jag bara inte kan komma på nu... Illa!!

Vaknade i alla fall med fet huvudvärk, samma som jag somnade med igår. Har haft  huvudvärk i ca 2 veckor men inte som nu liksom, börjar bli irreterande liksom... -.- Men kollade i alla fall film och hade det mysigt!!

Efter lunch trottsade jag träningsvärken och cyklade in till Tullamore, VARFÖR har jag aldrig cyklat förut?!? Tog bara typ 15 minuter till Tesco o ja cyklade inte fort! Och sen lite längre in till själva stan stan eftersom tjocka tanter o lata ungdomar tydligen har väldigt svårt att flytta på sig på smala trottoarer och känns lite väl häftigt och bara slänga sig ut i den galna irlänska trafiken!

Inhandlade i alla fall en "pengabox" så jag kan få ha min lön ifred, nu när nya tyskan kommer imorgon! Och läppglans o läppstift, två nagelack o sen lite godis o natchochips+ sås! Jag är nöjd i alla fall!!

Så nu ska jag hoppa in i duschen, försöka städa det värsta i lägenheten för imorgon när Lara flyttar in, (Sanna o Marie flyttar ut nu...) och sen ikväll blir det ut o äta på resaurang med Sanna, Marie, Ev, Amelie och förmodligen några fler ;) Mys!!

TJARÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0