HON ÄR HÄR!

Japp, Lara har kommit!! Vi gjorde mat till hennes ankomst, pasta o tomatsås o vitlöksbröd och käkade ihop, supertrevlig och inte blyg för fem öre i alla fall!! :) Tror det kommer att bli super hehehe!!

Cindy var super idag verkligen. Börjar kunna trava som en normal häst! Red tillsammans med Amelie på Killy, hon red honom superbra! Avslutades med skittur över de gröna gärdena, mys! Det roliga var att Cindy på ca 1.50 cm var dubbelt så snabb som Killy på 1.80. Räcerpåny hehehe!

När jag tog in Alesi idag så var Mandela utanför boxen och när de hälsade på varandra så bitchade de och skrek till och Alesi sparkade med frambenet. PÅ mig! Såklart! Så min vrist är supersvullen och gör ont, så har för andra gången denna kväll is på det, och ska linda det under natten, får hoppas att svullnaden går ner så jag kan rida imorgon!! Så typiskt mig....!!!

Anyway, bloggar mer imorgon!

PUSSHEJ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0